سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیگ بخار برقی

 

پیدا کردن یک دیگ بخار برقی مناسب می تواند در بازار گیج کننده باشد. برخی از مدل های فروخته شده توسط مارک های مختلف فقط یکسان به نظر نمی رسند ، اما اغلب یکسان هستند .

برای خرید دیگ بخار برقی به ایمنی محصول باید توجه ویژه ای شود. باید توجه کنید شرکتهایی را که لیست ایمنی مناسبی ندارند از آن ها خریداری نکنید. این که آیا شما به لیست های ایمنی اهمیت می دهید یا خیر ، به نظر می رسد دیگ بخار برقی با درجه استاندارد ، بررسی های بهتری نسبت به مدل های چینی دارند که اینگونه نیست.

آیا دیگ بخار برقی برای سونای من مناسب است؟

راستش را بخواهید ، هیچ چیزی مانند یک سونا چوب سوز وجود ندارد. برای تکرار بو و صدای هیزم باید بسیار خلاق باشید. با این وجود دلایل بسیار خوبی وجود دارد که یک سونا به دیگ بخار برقی نیاز دارد و می تواند تنها گزینه مناسب باشد ، از جمله نگرانی های جدید درباره آلودگی اجاق های سونا.

خبر خوب این است که دیگ بخار برقی می تواند همه چیز را به جز زیبایی هیزم در سونا در حال چوب فراهم کند. بیشتر انتقادات مربوط به دیگ بخار برقی به دلیل خروجی BTU    و طراحی ضعیف است. گرمای تابشی شدید که از یک سونا چوبی احساس می کنید ، همان گرمای تابشی از دیدگاه فیزیک است ، معمولاً فقط بیشتر آن وجود دارد.

امروزه بیش از هر زمان دیگری دیگ بخار برقی سونا راحت ، قابل اعتماد و سازگار است. اگر شما علاقه مندان به سونا در حال سوختن چوب هستید ، ممکن است وقت آن رسیده که دیگ بخار برقی  را با یک ذهن باز امتحان کنید.

اگر چشمان خود را ببندید و مقداری آب روی سنگ ها ریخته باشید ، دیگ بخار برقی خوب می تواند بیشتر ما را فریب دهد. در واقع با آن می توانید گرما و بخار بهتری بدست آورید.

دیگ بخار برقی برای اتاق های سونا بین 150 تا 300 فوت مکعب مناسب هستند. آنها گزینه های خوبی برای سونا در فضای باز ، سونا زیرزمین و سونا های اتاق کوچک هستند. آنها همچنین سایزهای خوبی برای سونا های بزرگ هستند.

قیمت دیگ بخار برقی:

دیگ بخار برقی 459 دلار و بالاتر قیمت دارد. با بزرگتر شدن دیگ بخار برقی قیمت ها متفاوت است. از دیگ بخار برقی برای سونا مرطوب ، سونا خشک ، سونا سنتی  ، سونا بخار و سونا سنگی گرم استفاده می شود. آب را می توان روی صخره ها پاشید. دیگ بخار برقی در سونا های سنگی گرم استفاده می شود ، دیگ بخار برقی نیز به عنوان اجاق گاز سونا ، بخاری سونا خشک ، بخاری سونا مرطوب ، تجهیزات سونا ، سونا سنگی و بخاری سونا به سبک فنلاندی شناخته می شود. دیگ بخار برقی با بیش از 95? توسط سازندگان سونا به دلیل گرم شدن سریع و سهولت در نصب آنها انتخاب می شوند.

 

 

آیا ریختن آب بر روی دیگ بخار برقی مشکل دارد؟

ریختن آب روی سونا برقی اشکالی ندارد و در واقع توسط بسیاری از علاقه مندان به سونا توصیه می شود. حقیقت این است که بیشتر بخاری های سونا ساخته شده اند تا بتوانند آب روی آنها ریخته شود. آنها از مواد بادوام استفاده می کنند و سونا را به گونه ای می سازند که برق شما را نگیرد.